Громадська спілка «Громадські ініціативи України» (далі – Спілка) цим оголошенням запрошують виробників та постачальників з доброю репутацією надати комерційні пропозиції для постачання інституційних рекреаційних наборів для шкіл у межах проєкту «Психологічна підтримка дітей та дорослих в умовах війни», що реалізується Спілкою у співпраці з програмою CLEAR в кількості 14 шт. наборів на загальну суму 591 848,88 грн. без ПДВ.
Перелік обладнання можна знайти тут.
Комерційна пропозиція повинна містити повну фіксовану ціну одиниці товару, кількість та загальну вартість товару (без ПДВ) з урахуванням доставки та інших супутніх витрат (якщо такі є), а також повну назву спортивного інвентарю (модель/марку), його характеристики та комплектацію.
Пропозиції повинні бути надіслані в електронному вигляді (відскановані документи з підписом уповноваженої особи та печаткою) і супроводжуючими документами на електронну пошту Спілки [email protected] не пізніше ніж 23:59 година 30 вересня 2023 року. Просимо в темі/назві листа вказувати “Закупівля інституційних рекреаційних наборів. CLEAR”.
Ці пропозиції повинні залишатися чинними впродовж 15 днів з дати розкриття Конкурсних пропозицій Тендерним комітетом.
Конкурсні пропозиції, надані пізніше встановленого терміну, не приймаються.
Дата та місце розкриття Конкурсних пропозицій Тендерним комітетом – 3 жовтня 2023 року об 12-00 у режимі онлайн.
Поставка обладнання повинна здійснюватися на адресу відділення Нової Пошти за такими населеними пунктами: м. Корюківка, смт. Сосниця, с. Іванівка, м. Чернігів (остаточні номери відділень НП постачальнику буде надано згодом).
Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:
Вартість (враховуючи доставку);
Термін доставки.
Відповідність характеристикам та якість товару.
Закриття всіх позицій по закупівлі тобто повнота інституційних рекреаційних наборів має становити 90 і більше %.
Пакет документів (скан-копії), який надсилається разом з комерційною пропозицією:
Комерційна пропозиція завірена в установленому порядку;
Коротка інформація щодо досвіду роботи на ринку;
Копії реєстраційних документів (Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Довідка про реєстрацію платника податків, або Свідоцтво платника Єдиного податку, або копія квитанції про сплату авансових платежів (у випадку, якщо ФОП на загальній системі оподаткування), Інформація про бізнес-партнера, який можна взяти в Електронному кабінеті платника податків).
Зацікавлені постачальники можуть отримати додаткову інформацію надіславши запитання за адресою: [email protected] або за телефоном: +38(063)2689281, Ропало Любов.