Головною причиною запровадження стало забруднення міста та відсутністю освіти серед молоді про потребу життя без відходів.
Ініціатива почала впроваджуватися навесні і продовжує впроваджуватися далі
Проект почався з опитування молоді на скільки часто вони купують каву/чай з собою.
Після результатів опитування ми вирішили започаткувати проект, який інформуватиме молодь та мешканців громади про важливість використання багаторазових горнятко і це може стати першим кроком до зменшення сміття та початку життя з сортуванням та життям у стилі zero waste.
Наступним кроком стали зустрічі активних молодих людей і представників бізнесу. Домовленості про партнерство та розробка інформаційної кампанії.
В команду проекту увійшли активісти команди молодіжного центру «Нові крила», члени команди Zero Waste Lviv, а також заклади For You, Greenka та Сімейна Пекарня.
Ми виготовили поліграфію (стікери, плакати, постери та наклейки), яка надається партнерам для популяризації ідеї.
Наступного кроком ми посали розробляти мережу партнерів, які підтримують проект. Громадські ініціативи, молодіжні організації та центри стали першими інформаційними партнерами і вони почали розвивати мережу закладів на місцях.
Партнери зараз є у Нововолинську,Володимирі-Волинському, Ковелі,Луцьку,Червонограді, Львові, Дніпрі, Краматорськ, Корсунь-Шевченківський. Робота по розширенню проекту продовжується й надалі.
Новий етап інформаційної кампанії розпочинається у вересні за підтримки Фонду родини Богдана Гаврилишина. Зараз готуємо серію публікацій лідерів громадської думки для привернення уваги проблеми забруднення навколишнього середовища через їх соціальні мережі.
Також одним з кроків є зйомка соціального ролика для привернення уваги та інформування громадськості.
Проєкт має на меті показати важливість зменшення використання одноразового посуду.
Декілька коротких тез чому Варто все ж таки носити свою чашку:
– в планетарних масштабах в смітник потрапляє – 5 млрд одноразових стаканчиків за рік.
– одноразові стаканчики не можна виготовити із переробленої сировини, тому для кожного нового зрубуватимуть дерево.
– економить кошти – багато кав’ярень в Україні та світі нададуть Вам знижку і подякують за збереження довкілля.
Які результати Ваша ініціатива принесла громаді? | В Нововолинську 5 найбільших закладів, які продають каву з собою є партнерами проекту. Вони інформують про важливість використання багаторазових горнятко та дає знижку на напій у #своє_горнятко. Мережа партнерів налічує десятки молодіжних центрів та ініціатив з різних міст: Нововолинськ, Ковель, Володимир-Волинський, Луцьк, Червоноград, Львів, Дніпро, Краматорськ, Корсунь-Шевченківський. Також партнерами є всеукраїнські еко організації ZERO WASTE, Eco friendly café. Три всеукраїнські фестивалі підтримали проект і стали інформаційними партнерами: Фестиваль «Княжий», Фестиваль «Бандерштат», Фестиваль Жашків інформаційна кампанія на фестивалях охопила понад 25 тисяч людей. |
Що на Вашу думку дала ініціатива тим, хто її втілював в життя? | Найважливіше, що ми зараз маємо це комунікацію. Проект об’єднують активну молодь з різних куточків України. Ці люди будуть змінювати Україну разом. |
Чи мала Ваша ініціатива своє продовження та які зміни вона принесла? | Проект має продовження в різних громадах, які є партнерами нашого проекти. Ми продовжуємо реалізацію цього проекту й надалі. |
Ваші поради тим, хто хоче втілювати ініціативи у своїх громадах | Вивчайте досвід, шукайте партнерів. Завжди є люди, які допоможуть. Кожна ініціатива потребуватиме часу та зусиль, але кожна ваша ініціатива буде творити зміни в Україні. |
Довідкова інформація про ініціативу:
Назва організації (ініціативної групи), автора ініціативи | Громадська організація Молодіжний ресурсний центр «Нові крила», Медина Павло |
Контактні дані організації | Медина Павло, 0633918912, [email protected], https://www.facebook.com/groups/mrznv/ |
Назва ініціативи | #своє_горнятко |
Дана публікація розміщена в рамках всеукраїнського конкурсу «Краща громадська ініціатива України 2018», що впроваджується Спілкою «Громадські ініціативи України».
Детальніше про конкурс за посиланням