Набір інструментів організаційного розвитку від спілки “Громадські ініціативи України”

Спілка «Громадські ініціативи України» вітає неурядові організації України з Новим Роком. Зичимо здоров’я всій команді Ваших організацій, організаційного розвитку і всіляких гараздів.
Маємо невеликий подарунок для громадських організацій України, який стане в нагоді організаціям в творенні командної атмосфери, плануванні діяльності, визначенню та досягненню цілей організаційного розвитку.
Над розробкою інструментів працювала команда фахівців-практиків з України (Юрій Степанець, Світлана Ткаченко) та Польщі (Наталя Кертичак, Андрій Філь) протягом літа та осені 2020 року. Ми намагались зробити досить простий та цікавий у використанні інструмент, який би став у нагоді як досвідченій організації так і молодій організації, що тільки-но стає на шлях свого розвитку. По при те що в наборі інструментів є дуже важливі елементи, проте всі вони описані надзвичайно просто, з прикладами, а інколи досить детальними інструкціями використання. Звичайно, що головний акцент ми ставили на розвитку команди, взаємодії, взаємопідтримці та спільній діяльності.
Набір з організаційного розвитку складається:
Календар-планувальник. Календар надрукований на папері щільністю 120 г/м2 широкоформатним друком і має розмір 120х80 см. На календарі нанесені державні свята (Новий Рік, Різдво Христове, День Незалежності, тощо), а також знаменні дати (на жаль не всі, але ми намагались нанести найбільш важливі для неурядових організацій). Оскільки календар надрукований на папері – на ньому дуже легко робити позначки та написи (ручкою, маркером, олівцем, наклейкою…) Календар стане окрасою будь-якого офісу, місцем де можна позначати важливі для організації плати та події.
Наклейки до календаря. Інколи, при плануванні діяльності ми забуваємо про важливі дати, або ж події, які ми маємо зробити. Всі найбільш важливі події та заходи ми зібрали в одному місці, щоб нічого важливого не пропустити. Тут є такі важливі події в житті організації як, Загальні збори і засідання Правління (або іншого колективного органу). І не менш важливі події, які хоч і не записані в Статуті, поте творять добрий клімат в організації – підсумкова річна зустріч, організаційна зустріч з волонтерами, проведення власних волонтерських кампаній, обмін досвідом і вміннями, підготовка публічного звіту і ще багато-багато цікавих заходів, які допоможуть спланувати роботу організації протягом року.
10 простих кроків до творення дієвої і сильної команди «Разом це успіх». В цій частині ми підготували 10 простих порад, як організувати розвиток команди організації. Це дуже прості кроки/заходи, які майже не потребують фінансових витрат, але мають великий вплив на розвиток організацій. Цей компонент ми підготували у вигляді карток, які ілюструють, а інколи описують як крок за кроком провести той чи інший захід. Звичайно, що команди організацій будуть вносити свої зміни, достосовуючи ці поради до реальних потреб організацій. Ми переконані, що від цього заходи ставатимуть ще ефективнішими.
За кошти донорів ми змогли надрукувати невелику часину цих матеріалів і найближчим часом плануємо всі наявні розіграти і безкоштовно надіслати всім, хто потребуватиме. Але якщо Вам не вистачить – теж не біда. Ви можете замовити комплект для своєї організації (або ж на подарунок). Ціна комплекту складає всього 365 гривень. Для придбання необхідно заповнити анкету  https://cutt.ly/EjIxDVf
А якщо Ви вже маєте цей комплект – поділіться своїми враженнями. Наскільки корисний інструмент? Як ви його використовуєте?
Facebook Comments

Коментувати

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *