Громадська спілка «Громадські ініціативи України» в рамках проєкту «Життя на межі миру: від громадських ініціатив до громадської безпеки в громадах», що реалізується за підтримки Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації двох чотириденних шкіл громадських ініціатив для представників/представниць Донецької та Луганської областей.
Дата та час та місце проведення шкіл громадських ініціатив:
Дата проведення:
- 18-21 серпня – Святогірськ (для представників/представниць Донецької області),
- 18-21 серпня – Святогірськ (для представників та представниць Луганської області).
Тривалість кожної школи складатиме 4 дні, тривалість занять орієнтовно з 10:00 до 18:00.
Перелік послуг
- Забезпечення двох спеціальних приміщень для проведення шкіл для участі 20 учасників в кожному. Приміщення повинні бути достатніми для розміщення в них 25 осіб, з розрахунку, що кожна особа матиме 4-5 м2 простору. Площа кожного з приміщень не повинна бути меншою за 100 м2 та не більшою за 180 м2. Можливе використання терас, тентів, пересувних конструкцій на відкритому повітрі. Меблі (столи та стільці) – для кожного учасника 1 стілець та 1 стіл для кожних 5-ти учасників, не менш як 2 фліпчарти для кожної школи (загалом 4 фліпчарти). Кожна аудиторія повинна бути обладнана мультимедійним проектором. Стіни приміщення повинні мати можливість кріплення до них паперу за допомогою малярного скочу.
- Забезпечення проживання для 25 осіб на кожній школі (двомісне або одномісне розміщення, номери типу стандарт з двома окремим ліжками). Тривалість проживання з 18 до 21 серпня. Додатково повинна бути забезпечена можливість для проживання 10 осіб з 17 до 18 серпня та 10 осіб з 21 до 22 серпня.
- Забезпечення харчування учасників заходів в кількості 25 осіб для кожної школи громадських ініціатив. Цінова пропозиція повинна включати в себе інформацію про режим харчування (шведський стіл, індивідуальне сервірування тощо) та рівень меню (стандарт, бізнес, покращене). Харчування повинно включати: дві кави-паузи, які повинні містити: чай, кава, сік, печиво, випічка, свіжі фрукти тощо. Проведення кава-паузи повинно відбуватись в окремому місці, але за можливості в тій же будівлі та мати з`єднання з головними аудиторіями. Також, окрім двох кава-пауз на кожному заході має бути забезпечені повноцінні сніданки, обіди та вечері для 45 осіб. Обов`язково повинна бути забезпечена можливість вибору страв для вегетаріанців.
- Матеріали для учасників: 40 комплектів (по 20 на кожну школу). Матеріали повинні включати: ручку, ідентифікатор, папка, блокнот. Повинен бути забезпечений роздрук роздаткових матеріалів за тематикою школи: 40 аркушів формату А4 на кожного учасника – загалом 1600 аркушів.
- Матеріали для проведення заходу:
- кольорові маркери (чорні, сині, зелені, червоні) – 50 шт.,
- кольоровий папір (не менше 5 кольорів в одній пачці) формату А4 – 2 пачки,
- білий папір формату А4 – 2 пачки,
- стікери post-it розміром 75*75мм різних кольорів – 8 упаковок,
- ножиці – 4 шт.,
- степлери – 2 шт.,
- скоби для степлера – 2 пачки,
- папір білий фліпчартний формату А1 – 160 аркушів,
- мотузка (шпагат – 20 м), скріпки канцелярські – 2 пачки,
- малярний скотч (ширина 15 – 20 мм) – 12 шт.
- Відшкодування квитків учасникам шкіл від місця проживання і до місця проведення заходів (в обидва кінці).
З Донецької області у школах братимуть участь представники Авдіївського, Сіверського, Слов’янського, Соледарського, Дружківського, Добропільського, Світлодарського, Мирноградського, Покровського, Мар`їнського, Мангушського, Сартанського, Волноваського, Великоновосілківського, Вугледарського, Красногорівського, Новгородськго районів.
З Луганської області в заході братимуть участь представники Лозноолександрівського, Троїцького, Нижньодуванського, Біловодського, Міловського, Красноріченського, Кремінського, Привільненського, Лисичанського, Сєвєродонецького, Новоайдарського, Станичнолуганського, Попаснянського районів.
Оплата послуг здійснюється в національній валюті України. До розгляду приймаються цінові пропозиції в сумі реальної вартості витрат на оренду приміщень, проживання та харчування учасників заходів плюс витрати на послуги підрядника без ПДВ. Рішення щодо визначення переможця тендеру буде прийматись згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора.
Склад цінової пропозиції:
- Цінова пропозиція (у ціновій пропозиції повинно обов`язково бути вказане місце проведення заходів – наприклад – готельно-туристичний комплекс «Зелений гай», Святогірськ, Донецька область).
- Документи, які підтверджують наявність офіційної реєстрації підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів.
- Також учасники конкурсу можуть додати до своєї цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на їх думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Деталі: Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +380676739579 (керівник проекту Ігор Добко), +380636286817 (бухгалтер проекту Наталка Мельник).
Цінові пропозиції в електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) мають бути надіслані тільки на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_ грантова угода_№ RPP/2020/04/031/CSE_назва учасника». Цінові пропозиції у паперовому вигляді мають бути надіслані за адресою — Україна, м.Вінниця-18, 21018, а/с4906, Громадська спілка «Громадські ініціативи України».
Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 30 липня 2020 року до 18.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.