Запрошуємо до участі у відкритому тендері із закупівлі послуг з організації навчальних візитів для громадських активістів Донецької та Луганської областей у Львів, Кременчук та Херсон.
Громадська спілка «Громадські ініціативи України» в рамках проєкту «Життя на межі миру: від громадських ініціатив до громадської безпеки в громадах», що реалізується за підтримки Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації трьох чотириденних навчальних візитів для представників/представниць Донецької та Луганської областей у Львів, Кременчук та Херсон.
Терміни та місця проведення навчальних візитів:
- 12-15 жовтня – Херсон
- 13-16 жовтня – Кременчук
- 20–23 жовтня – Львів
Тривалість кожного навчального візиту складатиме 4 дні.
Перелік послуг:
1. Забезпечення проживання відповідно до графіку проведення візитів для 8 осіб на кожному візиті (двомісне або одномісне розміщення в центрі міста, номери з двома окремим ліжками, з усіма вигодами всередині номера). Проживання повинно бути забезпечено на 4 доби (з можливістю раннього заїзду та можливістю пізнього виїзду для всіх учасників). Забезпечення проживання повинно відбуватись за наступними стандартами: в Кременчуці не нижче стандарту готелю Kremin Hotel, в Херсоні не нижче стандарту Hotel Muskat, у Львові не нижче стандарту Central Hotel.
- Забезпечення триразового харчування для 8 осіб на кожному візиті. Обов`язково повинна бути забезпечена можливість вибору страв для вегетаріанців.
- Матеріали для учасників навчальних візитів: 24 комплекти (по 8 комплектів на кожен візит). Комплект матеріалів повинен включати в себе: ручку, папку, блокнот. Повинна бути забезпечена можливість роздруку матеріалів за тематикою навчальних візитів: 30 аркушів формату А4 на кожного учасника – загалом 720 аркушів.
- Окрім комплектів для кожного учасника повинні бути забезпечені загальні матеріали для проведення навчальних візитів:
- кольорові маркери (чорні, сині, зелені, червоні) – 30 шт.,
- кольоровий папір (не менше 5 кольорів) формату А4 – 60 аркушів,
- білий папір формату А4 – 300 аркушів,
- стікери post-it розміром 75*75мм – 3 упаковки,
- ножиці – 3 шт.,
- степлери – 3 шт.,
- папір білий фліпчартний формату А1 – 45 аркушів,
- малярний скотч – 3 шт.
- Забезпечення оренди залу на 10 осіб з відповідним обладнанням (проектор, фліпчарт) на 3 години в один з днів проведення навчальних візитів на кожному навчальному візиті.
6. Відшкодування вартості квитків учасникам шкіл від місця проживання і до місця проведення заходів (в обидва кінці).
З Донецької області у заходах братимуть участь представники Авдіївського, Сіверського, Слов’янського, Соледарського, Дружківського, Добропільського, Світлодарського, Мирноградського, Покровського, Мар`їнського, Мангушського, Сартанського, Волноваського, Великоновосілківського, Вугледарського, Красногорівського, Новгородськго районів.
З Луганської області у заходах братимуть участь представники Лозноолександрівського, Троїцького, Нижньодуванського, Біловодського, Міловського, Красноріченського, Кремінського, Привільненського, Лисичанського, Сєвєродонецького, Новоайдарського, Станичнолуганського, Попаснянського районів.
Оплата послуг здійснюється в національній валюті України. До розгляду приймаються цінові пропозиції в сумі реальної вартості витрат на оренду приміщень, проживання та харчування учасників. Рішення щодо визначення переможця тендеру буде прийматись згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора.
Склад цінової пропозиції:
- Цінова пропозиція (у ціновій пропозиції повинно обов`язково бути вказане місце проживання учасників навчальних візитів у кожному місті та повинна бути надана інформація про режим харчування).
- Документи, які підтверджують наявність офіційної реєстрації підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів.
- Також учасники конкурсу можуть додати до своєї цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на їх думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Деталі: Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +380676739579 (керівник проекту Ігор Добко), +380636286817 (бухгалтер проекту Наталка Мельник).
Цінові пропозиції надаються в електронному та паперовому вигляді: цінові пропозиції в електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) мають бути надіслані тільки на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_грантова угода_№ RPP/2020/04/031/CSE_назва учасника», цінові пропозиції у паперовому вигляді мають бути надіслані за адресою — Україна, м.Вінниця-18, 21018, а/с4906, Громадська спілка «Громадські ініціативи України».
Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 20 вересня 2020 року до 18.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.