У 2017-2018 роках пройде IV Школа створення гіперлокальних ком’юніті медіа, на навчання у якій запрошуються студенти переміщених ВНЗ України.
Школа створення гіперлокальних ком’юніті медіа – це піврічний навчальний курс, на якому тренери та експерти навчатимуть студентів як створювати свої незалежні медіа ресурси з нуля, будувати стратегії їх просування.
Під час навчання студенти отримають практичні навички:
- пошуку та написання новин
- побудови роботи редакцій
- створення інформаційних сайтів
- роботи з YouTube-каналами
- використання мобільних технологій у роботі громадських журналістів
- організації онлайн трансляцій (стрімів) на різних web-платформах,
- SEO-оптимізації
- захисту інформації в Інтернеті тощо.
Школа складається з:
- Трьох триденних тренінгів (листопад, січень, березень)
- Серії вебінарів та консультацій
- Ресурсної підтримки створення веб-сайтів
- III Всеукраїнського Форуму гіперлокальних медіа
Умови участі в Школі:
- для участі у Школі необхідно сформувати команду (ініціативну групу) мінімум з 3х осіб (студентів переміщених ВНЗ), яка буде впродовж навчання у Школі працювати над створенням медіа-ресурсу;
- пройти відбірковий тур, заповнивши анкету участі;
- учасники відібраних команд (ініціативних груп) зобов’язані прийняти участь у ВСІХ запланованих заходах Школи (тренінги, вебінари, Форум);
- відбір буде проводитися на конкурсній основі, і головним критерієм є готовність запустити і розвивати своє медіа, а також наявність згуртованої команди;
- організатори Школи покривають всі витрати на навчання, проживання, харчування учасників та відшкодовують транспортні витрати (при наявності квитків на автобус, поїзд класу плацкарт, купе або Інтерсіті 2го класу).
Інформація про Школу
Наша Школа гіперлокальних ком’юніті медіа стартувала в 2015 році за підтримки Посольства США в Україні. За 3 роки роботи:
- 57 учасників завершили повне навчання
- 34 нових локальних медіа було створено
- 25 міст в яких були створені медіа
- 8 медіа отримали технічну підтримку у вигляді техніки та рекламної продукції.
Кожна Школа, що проводиться, унікальна сама по собі, і відрізняється контекстом. Її навчальні модулі залежать, в першу чергу, від її учасників і від поставлених перед нею завдань.
Що таке гіперлокальне ком’юніті медіа?
Як ми знаємо, сучасний Інтернет дав нові можливості для розвитку нових форм журналістики в усьому світі, в тому числі і в Україні. І однією з таких форм – є Hyperlocal community news. Дана форма журналістики вже позитивно зарекомендувала себе в Європі і США, і почала розвиватися в Україні.
Ком’юніті журналізм – або hyperlocal journalism як іноді його називають – зазвичай представляє з себе висвітлення новин та подій невеликих громад: міста, села, району, вулиці, університету тощо. Формування контенту виходить з тих тем, які найбільш цікаві та актуальні для жителів даної території/громади. Головні характеристики: незалежність і тісна співпраця з ком’юніті.
Керівники гіперлокальних медіа не обов’язково журналісти, – це активні люди, які хочуть трансформувати свої громади, поліпшити свій район, місто, своє ком’юніті. Гіперлокальні медіа варіюються від видань про мистецтво і культуру до більш традиційних інформаційних служб і новинних сервісів, матеріали яких цікаві локальному читачеві.
Гіперлокальний журналізм допомагає налагодити згуртованість населення, об’єднує людей, залучаючи їх у соціальні процеси, викликаючи бажання вирішувати локальні проблеми, що сприяє позитивним змінам суспільства. Якість і прозорість інформування – запорука сильних громад та здорової демократії.
IV Школа створення гіперлокальних ком’юніті медіа традиційно проводиться Фондом «Об’єднання» за фінансової підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні у партнерстві з Центром інновацій та сталого міжнародного розвитку та Радою ректорів переміщених вищих навчальних закладів України.
Джерело: prostir.ua