Набір у IV Школу створення гіперлокальних ком’юніті медіа

У 2017-2018 роках пройде IV Школа створення гіперлокальних ком’юніті медіа, на навчання у якій запрошуються студенти переміщених ВНЗ України.

Школа створення гіперлокальних ком’юніті медіа – це піврічний навчальний курс, на якому тренери та експерти навчатимуть студентів як створювати свої незалежні медіа ресурси з нуля, будувати стратегії їх просування.

>> РЕЄСТРАЦІЯ <<

Під час навчання студенти отримають практичні навички:

  • пошуку та написання новин
  • побудови роботи редакцій
  • створення інформаційних сайтів
  • роботи з YouTube-каналами
  • використання мобільних технологій у роботі громадських журналістів
  • організації онлайн трансляцій (стрімів) на різних web-платформах,
  • SEO-оптимізації
  • захисту інформації в Інтернеті тощо.

Школа складається з:

  • Трьох триденних тренінгів (листопад, січень, березень)
  • Серії вебінарів та консультацій
  • Ресурсної підтримки створення веб-сайтів
  • III Всеукраїнського Форуму гіперлокальних медіа

Умови участі в Школі:

  • для участі у Школі необхідно сформувати команду (ініціативну групу) мінімум з 3х осіб (студентів переміщених ВНЗ), яка буде впродовж навчання у Школі працювати над створенням медіа-ресурсу;
  • пройти відбірковий тур, заповнивши анкету участі;
  • учасники відібраних команд (ініціативних груп) зобов’язані прийняти участь у ВСІХ запланованих заходах Школи (тренінги, вебінари, Форум);
  • відбір буде проводитися на конкурсній основі, і головним критерієм є готовність запустити і розвивати своє медіа, а також наявність згуртованої команди;
  • організатори Школи покривають всі витрати на навчання, проживання, харчування учасників та відшкодовують транспортні витрати (при наявності квитків на автобус, поїзд класу плацкарт, купе або Інтерсіті 2го класу).

>> РЕЄСТРАЦІЯ <<

Інформація про Школу

Наша Школа гіперлокальних ком’юніті медіа стартувала в 2015 році за підтримки Посольства США в Україні. За 3 роки роботи:

  • 57 учасників завершили повне навчання
  • 34 нових локальних медіа було створено
  • 25 міст в яких були створені медіа
  • 8 медіа отримали технічну підтримку у вигляді техніки та рекламної продукції.

Кожна Школа, що проводиться, унікальна сама по собі, і відрізняється контекстом. Її навчальні модулі залежать, в першу чергу, від її учасників і від поставлених перед нею завдань.

Що таке гіперлокальне ком’юніті медіа?

Як ми знаємо, сучасний Інтернет дав нові можливості для розвитку нових форм журналістики в усьому світі, в тому числі і в Україні. І однією з таких форм – є Hyperlocal community news. Дана форма журналістики вже позитивно зарекомендувала себе в Європі і США, і почала розвиватися в Україні.

Ком’юніті журналізм – або hyperlocal journalism як іноді його називають – зазвичай представляє з себе висвітлення новин та подій невеликих громад: міста, села, району, вулиці, університету тощо. Формування контенту виходить з тих тем, які найбільш цікаві та актуальні для жителів даної території/громади. Головні характеристики: незалежність і тісна співпраця з ком’юніті.
Керівники гіперлокальних медіа не обов’язково журналісти, – це активні люди, які хочуть трансформувати свої громади, поліпшити свій район, місто, своє ком’юніті. Гіперлокальні медіа варіюються від видань про мистецтво і культуру до більш традиційних інформаційних служб і новинних сервісів, матеріали яких цікаві локальному читачеві.

Гіперлокальний журналізм допомагає налагодити згуртованість населення, об’єднує людей, залучаючи їх у соціальні процеси, викликаючи бажання вирішувати локальні проблеми, що сприяє позитивним змінам суспільства. Якість і прозорість інформування – запорука сильних громад та здорової демократії.

IV Школа створення гіперлокальних ком’юніті медіа традиційно проводиться Фондом «Об’єднання» за фінансової підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні у партнерстві з Центром інновацій та сталого міжнародного розвитку та Радою ректорів переміщених вищих навчальних закладів України.

Джерело: prostir.ua