Започаткування власного бізнесу як в маленькому населенному пункту, так і у великому місті, може видаватися складним і непростим процесом, особливо для представників культурного сектору.
Посібник для креативного підприємництва є практичним порадником, де крок за кроком пояснюється як спланувати, побудувати та проcувати новий креативний бізнес.
Ознайомитися з посібником онлайн ви можете за цим посиланням: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/nesta_toolkit_ukrainian_version_-_full_book.pdf
У виданні розкрито методику розробки, тестування і перетворення творчих ідей на реальний бізнес. Посібник допоможе:
- визначити портрет споживачів;
- краще зрозуміти свої особисті цінності та підприємницькі амбіції;
- сформувати чітку місію, що узагальнює їхні прагнення у бізнесі;
- зрозуміти, у чому вимірюватиметься успіх їхнього бізнесу;
- розуміти взаємозв’язок між бізнесом, очікуваннями споживачів і якостями продукту/послуги;
- визначити ключові елементи, необхідні для налагодження зв’язку зі споживачами;
- розробити власний план витрат для початкової стадії бізнесу;
- дізнатись про рух коштів та управління фінансами.
Посібник підготовлено та видано у межах діяльності британської фундації з питань бізнесу та технологічних інновацій Nesta, яка досліджувала конкретні потреби підприємців, що працюють у креативних індустріях.
Детальніше – за посиланням http://www.britishcouncil.org.ua/creativeenterprise/programme