Міжнародна неурядова організація Internews в партнерстві з Академією української преси запрошує до участі у конкурсі на отримання міні-грантів. В рамках конкурсу будуть підтримані проекти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності серед молоді з регіонів.
Пріоритетні теми конкурсу:
- Інструменти медіаграмотності (критичне мислення, факт-чекінг, аналіз медіатекстів, ціннісний аналіз тощо) під час виборчої кампанії.
- Усвідомлення ролі мас-медіа під час виборчої кампанії.
- Формування навичок оцінки та інтерпретації передвиборчої політичної реклами/ агітації задля розпізнавання неправдивих і оманливих обіцянок політиків.
- Формування навичок оцінки місцевого медіасередовища.
Пріоритетні види діяльності:
Конкурсні проекти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, освітніх квестів тощо.
Цільова аудиторія: молодь 18-29 років.
Хто може податись: Громадські організації, спілки, асоціації, товариства та інші об’єднання, зареєстровані відповідно до українського законодавства як неприбуткові або благодійні організації.
Фінансові умови: Бюджет проекту має складати максимально 3 000 доларів США.
Як податись: Заявники повинні надіслати проектну пропозицію та деталізований бюджет проекту на електронну адресу асистента проекту Валерії Рябик: [email protected] вказавши в темі листа «Конкурс міні-проектів «Медіаграмотність для молодих виборців. Заявка».
Останній термін подання заявок: 06 травня 2019 року.
Результати конкурсу будуть оголошені на веб-сторінці АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників 24 травня.
Термін реалізації проектів – 1 червня – 15 вересня 2019 року.
Проектна пропозиція має включати наступні розділи:
І. Інформація про заявника
- Назва організації.
- Адреса.
- Телефон.
- Веб-сайт.
- Електронна пошта.
- Керівник організації.
- Контактна особа
- Кількість осіб (членів, волонтерів) в організації.
- Напрями діяльності організації.
- Опис діяльності організації за останні 2 роки (може включати список попередніх грантів, які отримувала організація).
- В окремих додатках просимо заявників також надіслати:копію довідки з єдиного державного реєстру підприємств і організацій, копію довідки про неприбутковість, банківські реквізити.
ІІ. Опис проекту
- Назва проекту.
- Опис цілей та завдань проекту.
- Опис діяльності проекту, спрямованого на досягнення цілей.
- Період виконання проекту із деталізованим календарним планом.
- Очікувані результати проекту.
- Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
- Експерти (тренери) проекту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
- Партнери проекту та їх роль у реалізації запланованих активностей.
ІІІ. Бюджет проекту.
(Детальний бюджет проекту додається до заявки у форматі Excel) можна завантажити за посиланням>>>
Критерії оцінки:
- Заявник має право подавати заявку.
- Проект відповідає пріоритетним темам конкурсу.
- Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
- Проект може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
- Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.
При виникненні запитань звертайтесь до менеджера медіаосвітніх програм Оксани Волошенюк за телефоном 067-504-98-02.
Проведення цього заходу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.
Джерело: prostir.ua