Український медійний проект оголошує конкурс малих грантів для медіа та організацій що працюють в цій сфері

«Український медійний проект» (або «У-Медіа»), що виконується міжнародною неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання проектних пропозицій на отримання малих грантів. У конкурсі малих грантів можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, компанії та ЗМІ.

Internews підтримуватиме проекти, що відповідатимуть таким цілям:

1. Підтримка та сприяння свободі слова та незалежності засобів масової інформації.
2. Збільшення різноманіття джерел новин та покращення якості новин.
3. Покращення сприятливого середовища для засобів масової інформації та свободи слова.

Конкурс передбачає надання підтримки унікальним та реалістичним проектам, особливо тим, реалізація яких спрямована на південь та схід України. Під час відбору проектів враховуватиметься спроможність аплікантів демонструвати конкретні досягнення, які мають вплив на медіа сектор.
Середній бюджет наданих грантів становитиме від 5,000 до 10,000 дол. США на період до 6 місяців. Всі відбрані проекти/гранти мають закінчитися до серпня 2018 року.

Проектні пропозиції мають відповідати щонайменше одному із зазначених нижче пріоритетів і бути чітко спрямованими на їх реалізацію:

1. Виробництво контенту. Виробництво та поширення медіа матеріалів регіональних ЗМІ всіх типів (телебачення, радіо, друковані ЗМІ та інтернет видання) з метою надання якісної, неупередженої інформації на суспільно важливі теми.

2. Інформування громадськості про перебіг реалізації реформ. Регіональні інформаційні кампанії/ініціативи щодо підвищення рівня обізнаності громадян про реалізацію ключових реформ в Україні, разом із загальними реформами в таких сферах як, боротьба з корупцією, охорона здоров’я, освіта, урядова децентралізація, інтеграція до ЄС, та інші реформи. «У-Медіа» рекомендує медіа групам з виробництва контенту співпрацювати з радами експертів для створення роз’яснювальних інформаційних матеріалів, які підвищать обізнаність громадян щодо впровадження реальних реформ в Україні на національному та регіональному рівнях.

3. Медіаграмотність. Місцеві інноваційні проекти для підвищення рівня критичного мислення та свідомого споживання медіа матеріалів для різних аудиторій; заходи, які можуть підтримуватися в рамках цього конкурсу можуть бути: публічні лекції, медіа обговорення, виробництво відео сюжетів, інтерв’ю та інформаційні семінари з актуальних медіа питань, особливо важливих у світлі інформаційної війни, яка зараз ведеться проти України.

4. Прозорість медіа власності. Регіональні проекти «Дізнайся все про місцеві ЗМІ»; оприлюднення інформації про медіа власників; популяризація засобів масової інформації у власності українців; проведення експертних громадських обговорень впливу медіа власників на редакторську політику своїх ЗМІ.

5. Трансформація сучасних ЗМІ. «У-Медіа» рекомендує надати підтримку регіональним ініціативам та освітнім проектам для місцевих журналістів з основ цифрової грамотності та безпеки роботи в інтернеті; місцевим заходам та проектам, які спрямовуються на покращення міжрегіональної співпраці серед журналістів та редакторів, а також в галузі розвитку регіональних ЗМІ. Заходи, які можуть підтримуватися в рамках цього конкурсу можуть бути (і не тільки): публічні лекції та дискусії, вебінари та виробництво відео сюжетів на теми, які цікавитимуть широке коло медійних організацій.

6. Журналістика толерантності. Дискримінація та стигма до представників національних, релігійних меншин, спільнот лесбійок, геїв, бісескуалів, трангендерних людей та людей інтерсекс (ЛГБТІ), людей з особливими потребами, людей, які живуть з ВІЛ/СНІД — значно обмежують цих громадян України в їх потребах та правах, перешкоджаючи доступу до джерел інформації, яких вони потребують. «У-Медіа» прагне надати підтримку інформаційно-просвітницьким проектам, які спрямовуватимуться на виробництво покращеного медійного контенту, що сприятиме просуванню загальнолюдських цінностей, підвищенню рівня обізнаності та розуміння серед громадян питань щодо рівності прав людини, необхідності існування толерантності й інклюзивності в суспільстві.

7. Гендерна рівність. Виробництво медійного контенту та інші типи інформаційних проектів, що сприятимуть (1) реалізації рівних прав чоловіків та жінок та відсутності дискримінації; (2) чесному розподілу ресурсів, враховуючи різні потреби жінок та чоловіків; та, (3) роз’ясненню впливу відмінностей ролі гендеру на соціальні, політичні та економічні сфери життя.

Детальніше за посиланням: http://internews.in.ua/uk/news/uvaha-my-oholoshujemo-novyj-konkurs-malyh-hrantiv/

Facebook Comments

Коментувати

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *