«МедіаВишкіл» по-запорізьки: Як студенти-журналісти вчаться бути «акулами пера»

Журналістська освіта в Україні занадто бюрократизована і формалізована. Запоріжжя не виключення. Студенти можуть ідеально теоретично знати про етнічні норми роботи, як написати замітку, репортаж, яких різновидів буває інтерв’ю, але, на жаль, досить часто студенти-журналісти майже безпорадні, коли справа від теоретичних знань доходить до практичних журналістських навичок.

«Мода» на журналістику призвела до нівеляції в підготовці журналістських кадрів. Більше половини студентів, які навчаються у ВНЗ за напрямом: «Журналістика», «Реклама та зв’язки з громадськістю» чи «Видавнича справа та редагування» залишають стіни вишу, так жодного дня і не попрацювавши за фахом.

Поки в Україні відбудуться серйозні реформування системи освіти, зокрема журналістської, мине не один і не два роки. Тим часом студентам необхідна практика-практика і ще раз практика. Поки всього цього не сталося у Запоріжжі активно триває вільна безкоштовна школа журналістики «МедіаВишкіл», що спрямована на студентів-журналістів.

Проект реалізовується Запорізькою молодіжною громадською організацією «Небо без кордонів» за фінансової підтримки ГС «СОКМО» у рамках реалізації проекту «Школа громадської активності» за підтримки National Endowment for Democracy (NED).

«МедіаВишкіл» – курс майстер-класів, тренінгів та практичних завдань, спрямованих на студентів-журналістів, яким набридла бюрократизована та формалізована освіта, які прагнуть змінити конспекти на реальну практику.

Тренінги проходять щоп’ятниці на базі Класичного приватного університету. Всього курс включає в себе вісім занять, які проводять досвідчені медіатренери.

«Медіавишкільнята» (так організатори проекту називають своїх учасників) вже отримують від медіатренерів справжні редакційні завдання, а кращі з кращих матеріали, створені у рамках проекту будуть опубліковані у ЗМІ. Таким чином студенти отримують не лише практичні навички, а й знайомляться зі специфікою роботи журналіста на практиці, вчаться писати різножанрові публікації і навіть почали збирати власне портфоліо, аби їм було що показати при прийнятті на роботу за фахом.

Основне завдання організаторів проекту «МедіаВишкіл» – дати студентам «вудку» і навчити їх «ловити рибку». Який «улов» з цього вийде побачимо вже зовсім скоро.

Facebook Comments

Коментувати

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *